Επιστημονικός Υπεύθυνος
- Νίκος ΣταθόπουλοςΨυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Ψυχοθεραπευτής, Ομαδικός Αναλυτής, Επιστημονικός Υπεύθυνος ΔΕ.Κ.Α.Νίκος ΣταθόπουλοςΨυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Ψυχοθεραπευτής, Ομαδικός Αναλυτής, Επιστημονικός Υπεύθυνος ΔΕ.Κ.Α.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Απόφοιτος της Προτύπου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, σπούδασε στην Ιατρική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε την ειδικότητα του Ψυχιάτρου Παιδιών και Εφήβων το 1998. Από το 2006 έχει την επιστημονική ευθύνη και συντονίζει την Διεπιστημονική Ομάδα των συνεργατών του, ομάδα που πλέον αποτελεί το «ΔιΕπιστημονικό Κέντρο Αθηνών (ΔΕ.Κ.Α.) για το παιδί και την οικογένεια».
Εκτός της Ιατρικής, έχει εκπαιδευτεί ως Ομαδικός Αναλυτής (Group Analyst) και ως Ψυχαναλυτικός Θεραπευτής Ζεύγους και Οικογένειας.
Είναι Ιδρυτικό Μέλος του Ελληνικού Οργανισμού Ψυχοθεραπείας και Παιδείας στην Ομαδική Ανάλυση (H.O.P.E. in G.A.), μέλος της Εκπαιδευτικής Επιτροπής του, Διδάσκων Αναλυτής (training analyst) και Διευθυντής της Εκπαίδευσης Θεραπευτών Ζεύγους-Οικογένειας.
Από το 2010 εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Τομέα Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Ζεύγους και Οικογένειας της E.F.P.P. (European Federation for Psychoanalytic Psychotherapy).
Έχει υπάρξει (2009 - 2013) εκλεγμένος Πρόεδρος του Τομέα Οικογενειακής Θεραπείας της I.A.G.P. (International Association of Group Psychotherapy and Group Processes) και μέλος του Δ.Σ. της (Board of Directors).
Την περίοδο 2000 - 2004 ήταν, ως εξωτερικός συνεργάτης της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του τότε Τ.Ε.Ι. Αθήνας, διδάσκων Ψυχιατρικής και Παιδοψυχιατρικής σε διάφορα Τμήματα (Νοσηλευτικής, Βρεφονηπιοκόμων, Επισκεπτών Υγείας, κ.ά).
Έχει εργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης δομών του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα: Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης Υπουργείου Παιδείας, ΚΕ.Θ.Ε.Α., Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης Δήμου Κορυδαλλού, «ΕΠΑΝΟΔΟΣ», Κέντρο Πρόληψης Δ. Κηφισιάς «Προνόη», Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων Αθηνών, Μονάδα Εφηβικής Υγείας και Μονάδα Αλλεργιολογίας και Κλινικής Ανοσολογίας (Β΄ Πανεπ. Παιδιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Π. & Α. Κυριακού), κ.ά.
Είναι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, πλήρες μέλος της Group Analytic Society International και της I.A.G.P.
Μιλά Αγγλικά και Γαλλικά και συμμετέχει ανελλιπώς σε διεθνή συνέδρια στα οποία παρουσιάζει εργασίες θεωρητικού και κλινικού ενδιαφέροντος.
Διεπιστημονική Oμάδα
- Αλεξάνδρα ΚατσικάΨυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Εικαστική ΨυχοθεραπεύτριαΑλεξάνδρα ΚατσικάΨυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, Σπούδασε Ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η ειδίκευσή της στην Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων περιλάμβανε τη θητεία της στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, στη Νευρολογική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» και στο Ψυχιατρικό Τμήμα Παιδιών και Εφήβων στο ΓΝ «Ιπποκράτειο» Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε το 2014. Κατά τη διάρκεια της ειδικότητάς της συμμετείχε σε ερευνητικά πρωτόκολλα, κλινική διασυνδετική και κοινοτικές δράσεις.
Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας (ΚΤΨ). Ως εκπαιδευόμενη στο ΚΤΨ πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση σε πλαίσια φιλοξενίας και νοσηλείας παιδιών και εφήβων με ποικίλη ψυχοπαθολογία, συμμετείχε στη διαδικασία πιστοποίησης της Εικαστικής Ψυχοθεραπείας ως ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ψυχοθεραπείας (ΕΑΡ) και στην διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων σε διάφορους φορείς ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης. Από το 2014 εργάστηκε ως συντονίστρια εκπαίδευσης και συνεχίζει ως εξωτερική συνεργάτιδα στο διδακτικό προσωπικό του ΚΤΨ.
Από τον Απρίλιο του 2015 συνεργάζεται με το ΔΕ.Κ.Α. ως Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων παρέχοντας διαγνωστικές και ψυχοθεραπευτικές υπηρεσίες σε παιδιά, εφήβους, οικογένειες και ενήλικες. Παράλληλα, συνεργάζεται με ιδιωτικά σχολεία και παρέχει εποπτεία σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
Υπήρξε συντονίστρια του προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης στη διεπιστημονική προσέγγιση παιδιών, εφήβων και των οικογενειών τους που παρείχε το ΔΕ.Κ.Α. από το 2018 έως το 2020.
Το 2019 ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή της ως EFT (Emotional Freedom Techniques) Practitioner.
Έχει συμμετάσχει σε πανελλήνια και παγκόσμια συνέδρια παρουσιάζοντας προφορικές και αναρτημένες ανακοινώσεις και συντονίζοντας εργαστήρια.
Είναι μέλος της Επιτροπής Έρευνας της ΕΕΨΕ (Ελληνική Εταιρεία Ψυχοθεραπείας Ελλάδος) και έχει εκπαιδευθεί στη χρήση των Ερωτηματολογίων του Συστήματος Achenbach για Εμπειρικά Βασισμένη Αξιολόγηση (ΣΑΕΒΑ/ASEBA) από την ΕΨΨΥΠΕ (Εταιρεία για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων). Είναι τακτικό μέλος της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος.
- Ιουλία ΒεντουράτουΨυχοθεραπεύτρια, Ομαδική Αναλύτρια, MSc Ειδικής ΑγωγήςΙουλία ΒεντουράτουΨυχοθεραπεύτρια, Ομαδική Αναλύτρια, MSc Ειδικής Αγωγής
Γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα, όπου εργάζεται σταθερά από το 2003 έως σήμερα ως ψυχοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στα παιδιά και τους εφήβους και ως ομαδική και οικογενειακή θεραπεύτρια, ενώ από το 2007 ως και σήμερα είναι βασική συνεργάτις του ΔΕ.Κ.Α.
Εκτός από τις Πτυχιακές και Μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο της Ομαδικής Ανάλυσης και της Οικογενειακής Θεραπείας (Ελληνικός Οργανισμός Ψυχοθεραπείας και Παιδείας στην Ομαδική Ανάλυση - HOPEinGA), της Ειδικής Αγωγής (ΜSc– Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας (Πάντειο Πανεπιστήμιο), εκπαιδεύτηκε στην ζωγραφική και γλυπτική (Σχολή Βακαλό) και στην παιδαγωγική Waldorf (Association of Waldorf Education).
Πρόσφατα ολοκλήρωσε τη Μεταπτυχιακή Εκπαίδευση του τμήματος Ψυχοθεραπείας, Ψυχοσωματικής και Ψυχιατρικής του Emerson College. Επιπλέον, εκπαιδεύεται στη Μουσικοθεραπεία/Θεραπευτικό τραγούδι της σχολής Warbeck.
Εκτός από το κλινικό έργο με ενηλίκους, παιδιά και εφήβους, υπήρξε συν-ιδρύτρια το 2016 της Κοιν.Σ.Επ «Σπορίο» (συνεταιρισμός που προάγει τη γονεικότητα και την υγιή ανάπτυξη του παιδιού) καθώς και Υπεύθυνη Συντονισμού και Οργάνωσης ιδιωτικής πρωινής δομής παιδιών με αναπηρία.
Τα τελευταία χρόνια σχεδιάζει το Παιδαγωγικό Πρόγραμμα Σπουδών σε διεθνείς ΜΚΟ που στηρίζουν παιδιά και οικογένειες ευπαθών ομάδων και διδάσκει Οικογενειακή και Ομαδική Θεραπεία σε Κολλέγια και Οργανισμούς.
Συμμετέχει σε παγκόσμια επιστημονικά συνέδρια και είναι μέλος της IAGP.
- Κατερίνα ΣελινοπούλουΚοινωνιολόγοςΚατερίνα ΣελινοπούλουΚοινωνιολόγος
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 2006 από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με έδρα τη Μυτιλήνη όπου σπούδασε την επιστήμη της Κοινωνιολογίας.
Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας του East London University. Εργάζεται από το 2018 στο ΔΕ.Κ.Α ως υπεύθυνη διαχείρισης των νέων περιστατικών και αναλαμβάνει ατομικές συνεδρίες ενηλίκων και εφήβων καθώς και συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων.
Στο παρελθόν έχει υπάρξει συνεργάτης της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Παν/μίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» καθώς και του Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου Λυκόβρυσης 3ου τομέα, Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης. Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα της ΜΚΟ ΕΛΙΞ σχετικά με τη δημιουργική απασχόληση ανηλίκων.
Είναι τελειόφοιτη του διετούς προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης στη διεπιστημονική προσέγγιση παιδιών, εφήβων & των οικογενειών τους που διοργανώθηκε από το ΔΕ.Κ.Α.
- Αγγελική ΑγιωτάτουΨυχοπαιδαγωγός, ΨυχοθεραπεύτριαΑγγελική ΑγιωτάτουΨυχοπαιδαγωγός, Ψυχοθεραπεύτρια
Αποφοίτησε το 2003 από το τμήμα Παιδαγωγικών Επιστημών του κρατικού Πανεπιστημίου της Λ’άκουιλα Ιταλίας (Università degli Studi dell'Aquila – Scienze dell’ Educazione) ως επαγγελματίας παιδαγωγός με ειδίκευση στην ψυχοκοινωνικοεκπαιδευτική υποστήριξη, την έρευνα, το σχεδιασμό, την παρέμβαση και την επίβλεψη προγραμμάτων που αφορούν την εξέλιξη και υποστήριξη του ατόμου και του συνόλου καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του.
Έζησε, φοίτησε και εργάστηκε στη Λ’άκουιλα σε δομές συνεργαζόμενες με το Ιταλικό δημόσιο στον τομέα της ένταξης και υποστήριξης οικογενειών προερχόμενες από τρίτες χώρες, καθώς και στην ομαλή ένταξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.
Συνεργάστηκε στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης με το Ιταλικό δημόσιο σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα στον ιδιωτικό τομέα, συντονίζοντας ομάδες παιδιών και ομάδες εφήβων.
Ασχολείται επαγγελματικά με τη συμβουλευτική γονέων, την ψυχοθεραπεία και υποστηρίζει μαθησιακά μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής, Διάγνωσης και Συμβουλευτικής του Ε.Κ.Π.Α. Διαθέτει πιστοποιητικό γνώσης γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille και πιστοποιητικό γλωσσικής επάρκειας στα Αγγλικά και στα Ιταλικά.
Το 2019 ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Βασικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ψυχοδυναμική Κλινική Πρακτική στον Ελληνικό Οργανισμό Ψυχοθεραπείας & Παιδείας στην Ομαδική Ανάλυση (HOPE in GA) όπου και αποτελεί εκπαιδευόμενο μέλος συνεχίζοντας τις σπουδές της στην Ομαδική Ανάλυση. Από το 2020 αποτελεί μέλος της θεραπευτικής ομάδας του Δ.Ε.Κ.Α.
- Αντιγόνη ΑικατερίνηΛογοθεραπεύτρια, Ειδικός Λόγου και ΜάθησηςΑντιγόνη ΑικατερίνηΛογοθεραπεύτρια, Ειδικός Λόγου και Μάθησης
Εργάζεται στην Αθήνα από το 2010 ως λογοθεραπεύτρια. Κατέχει πτυχίο Λογοθεραπείας από το Queen Margaret University της Σκωτίας.
Η κλινική πείρα της αφορά την αποκατάσταση αναπτυξιακών διαταραχών προφορικού και γραπτού λόγου σε παιδιά και εφήβους, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τις διαταραχές στην ροή της ομιλίας και της φώνησης. Ξεκίνησε την συνεργασία της με το ΔΕ.Κ.Α. το 2016 δουλεύοντας με παιδιά με δυσκολίες στο λόγο και την ομιλία.
Ως κλινικός συνεργάτης και μέλος της ομάδας του ΔΕ.Κ.Α. αναλαμβάνει την παρέμβαση και την υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με Μαθησιακές δυσκολίες και σχολική υπο-επίδοση.
Το 2015 δημιούργησε την ομάδα Στέγη Λόγου, της οποίας οι δράσεις συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων ομιλίες σε δομές προσχολικής αγωγής, εποπτείες εκπαιδευτικών σε θέματα που επηρεάζουν την ανάπτυξη της γλώσσας και της επικοινωνίας και παρεμβάσεις στην σχολική τάξη για την ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επιπλέον, έχει εργαστεί στην αξιολόγηση επίκτητων διαταραχών λόγου και ομιλίας σε ενήλικες ως μέλος της ομάδας του νευρολογικού τμήματος του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών (2010-2011) και έχει συνεργαστεί ως κλινική επόπτρια στο Μητροπολιτικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, σε πιστοποιημένα προγράμματα για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (2016).
Επίσης, έχει εργαστεί εθελοντικά σε πλαίσια οργανισμών για άτομα με αναπηρία, όπως της Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. και ΣΥΓΟΝΕΠ Θεσσαλονίκης (2001-2004). Έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση Μαθησιακών Δυσκολιών συνεργαζόμενη με ακαδημαϊκούς σε πρόγραμμα ειδικής αγωγής του πανεπιστήμιου Ιωαννίνων και στο Palin Parent Child Interaction Therapy.
Επίσης, έχει μελετήσει κινησιολογία και ορθοφωνία στο τμήμα Υποκριτικής του Ωδείου Βορείου Ελλάδος και έχει παρακολουθήσει δεκάδες σεμινάρια σε συστήματα εξάσκησης που ενδυναμώνουν την ένωση σώματος, νου και πνεύματος. Εμπλουτίζοντας τις καθιερωμένες τεχνικές της λογοθεραπείας εστιάζει στην αλληλεπίδραση συναισθήματος - λόγου και κινητικών δεξιοτήτων για την εξέλιξη και επαναφορά των γλωσσικών ικανοτήτων.
- Αγγελική ΚαραγιάννηΚλινική ΨυχολόγοςΑγγελική ΚαραγιάννηΚλινική Ψυχολόγος
Η Αγγελική Καραγιάννη είναι κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ειδικευμένη με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (MSc) στην Κλινική Ψυχολογία από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Εκπαιδεύεται στην ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία παιδιού και εφήβου (Ε.Ε.Ψ.Ψ.Π.Ε.).
Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών και προβολικών δοκιμασιών. Παράλληλα, έχει ερευνητική δραστηριότητα και παρουσία σε συνέδρια ψυχολογίας.
Είναι εξωτερικός συνεργάτης του Παιδοψυχιατρικού τμήματος του νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης. Το παρόν διάστημα εργάζεται στις Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας Βορειανατολικών Κυκλάδων της Ε.Π.Α.Ψ.Υ καθώς και σε ιδιωτικά κέντρα ψυχικής υγείας
Το παρόν διάστημα εργάζεται στις Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας Δυτικών και Βορειανατολικών Κυκλάδων της Ε.Π.Α.Ψ.Υ καθώς και σε ιδιωτικά κέντρα.
- Γιώργος ΖώιναςΕργοθεραπευτήςΓιώργος ΖώιναςΕργοθεραπευτής
Είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθηνών και εργάζεται σαν εργοθεραπευτής από το 2010.
Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση σε πλαίσια όπως το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αθηνών και την Ελληνική Εταιρεία Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων (ΕΛ.Ε.Π.Α.Π.). Η κλινική του άσκηση περιλάμβανε την εκπαίδευση του στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών.
Είναι ειδικευμένος στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (S.I) καθώς και στη μέθοδο Wilbarger. Επίσης, έχει συμμετάσχει σαν υπεύθυνος στις κατασκηνώσεις της Π.Ο.Σ.Γ.Κ.ΑμεΑ με διάφορους φορείς.
Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα TEACCH (Θεραπεία και Eκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας) και είναι εκπαιδευμένος στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Αμέσως μετά την αποφοίτηση του εργάστηκε σε Κέντρα Ειδικών θεραπειών στη Θεσσαλονίκη και τα τελευταία επτά χρόνια συνεχίζει να εργάζεται στην Αθήνα.
- Κατερίνα ΑρανίτηΕργοθεραπεύτριαΚατερίνα ΑρανίτηΕργοθεραπεύτρια
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα και εργάζεται ως Εργοθεραπεύτρια.
Κατέχει πτυχίο Εργοθεραπείας από το Queen Margaret University της Σκωτίας καθώς και πτυχίο διετούς μεταπτυχιακού προγράμματος (MSc) με τίτλο “Interventions in Childhood” στη Σουηδία στο Jönköping University.
Η κλινική της εμπειρία απαρτίζεται από την πρακτική της άσκηση στην “Ανάπλαση: Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας”, σε προσφυγικό camp μέσω της Μ.Κ.Ο. “Solidarity Now” με στόχο την συμμετοχή των παιδιών και εφήβων προσφύγων στους τρεις βασικούς τομείς: αυτοφροντίδα, παραγωγικότητα και ελεύθερος χρόνος, στο “Παιδιατρικό Ινστιτούτο” (ΠΑΙΔ.Ι) και στον Ψυχιατρικό Τομέα του Σισμανογλείου Νοσοκομείου.
Εξειδικεύεται στη συμμετοχή και βελτίωση της λειτουργικότητας παιδιών και εφήβων που έχουν ανάγκη για υποστήριξη, στην εμπλοκή της οικογένειας στο θεραπευτικό πλαίσιο καθώς και στην έρευνα με αντικείμενο την επιστήμη της αναπηρίας (“disability science”).
Επιπλέον έχει εξοικειωθεί στο σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, σε βασικές αρχές της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I) και στη μέθοδο Wilbarger. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια παρουσιάζοντας workshops και ομιλίες και έχει δημοσιεύσει έρευνες σε διεθνή περιοδικά εξειδικευμένα στην Εργοθεραπεία
- Χριστίνα ΚακαβελάκηΚλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, ΜΑ PsychologyΧριστίνα ΚακαβελάκηΚλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, ΜΑ Psychology
Αποφοίτησε από το τμήμα επιστήμης Διατροφής – Διαιτολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου το 2004.
Αμέσως μετά την ορκωμοσία της εργάστηκε για 5 χρόνια (2005 – 2010), ως ερευνήτρια - εξωτερικός συνεργάτης στο ερευνητικό πρόγραμμα «Wellness: Ευζωία Διατροφική αξιολόγηση και υποστήριξη ψυχωσικών ασθενών» του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με έργο «Κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος, υπεύθυνη για τη διατροφική αξιολόγηση ψυχωσικών ασθενών».
Παράλληλα το 2006 ανέλαβε ως προϊσταμένη του Τμήματος Διατροφικής Υποστήριξης και Διαιτολογίας του Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αθηνών «ΥΓΕΙΑ», όπου και εργάστηκε έως το 2009. Από το 2010 διατηρεί το διαιτολογικό της γραφείο με διακριτικό τίτλο ΑλλάΖω Διατροφή στον Άγιο Στέφανο.
Το 2010 παρακολούθησε διετή κύκλο σπουδών (2010 – 2012) στην AYURVEDA (Αρχές αρχαίας Ινδικής Ιατρικής) στο κέντρο ελευθέρων σπουδών NHS (Natural Health Science). Το 2018 απέκτησε το μεταπτυχιακό της στην συμβουλευτική ψυχολογία και ψυχοθεραπεία (MA Counselling and Psychotherapy) από το University of East London.
Από το 2017 συνεργάζεται με το ΔΕΚΑ (Διεπιστημονικό Κέντρο Αθηνών), παρέχοντας συμβουλευτική γονέων και διατροφική συμβουλευτική σε παιδιά με διατροφικές διαταραχές, στο πλαίσιο της θεραπευτικής τους παρέμβασης.
Το 2020 ανέλαβε την μελέτη, για την οργάνωση και τον εκσυγχρονισμό, του συστήματος τροφοδοσίας του Ιδρύματος Περιθάλψεως Χρονίως Πασχόντων στην Κυψέλη το οποίο περιθάλπει περίπου 180 ασθενείς από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι πάσχουν από παραπληγίες, τετραπληγίες, εγκεφαλοπάθειες, σκλήρυνση κατά πλάκας και παθήσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος με κύριο χαρακτηριστικό τις διαταραχές της κινητικότητας κτλ. Το 2020 εγκαινίασε μια νέα συνεργασία με το ΔΕΚΑ, το διατροφικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Nutricode.
To πρόγραμμα Nutricode είναι ένα πρόγραμμα που έχει προκύψει από τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τους προβληματισμούς των παιδιών και έρχεται να επιλύσει δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά στον τομέα της διατροφής. Σκοπός είναι το παιδί να γίνει διαιτολόγος του εαυτού του, αποκτώντας «διαιτολογική αντίληψη» μέσα από ένα πολύπλευρα πρωτότυπο και βιωματικό πρόγραμμα το οποίο μας μαθαίνει αυτό́ που ζούμε, καθώς το ζούμε και ακολουθεί τις βασικές αρχές: Ερευνώ, Αναλύω, Συμπεραίνω, Εφαρμόζω.
Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι ότι το φαγητό́ αποτελεί́ στάση ζωής. Αποτελεί μέσο ικανοποίησης βιολογικών, ψυχικών, συναισθηματικών και κοινωνικών αναγκών.
«Ο τρόπος που επιλέγουμε να φάμε εξαρτάται από την προσωπικότητά μας, αποτελεί́ δομικό́ στοιχείο της κουλτούρας μας και καθορίζει την γενικότερη φιλοσοφία και στάσης ζωής μας. Αλλάζοντας την διατροφή μας αλλάζουμε την ζωή μας».
- Κωνσταντίνος ΣαμαράςΨυχολόγοςΚωνσταντίνος ΣαμαράςΨυχολόγος
Σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας (University of Wales) και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Συνέχισε τις σπουδές του παρακολουθώντας τριετές Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ψυχολογία Υγείας (University of Hertfordshire). Διεύρυνε την εκπαιδευτική του πορεία με την εισαγωγή του στον τομέα της ομαδικής ψυχοθεραπείας στον «Ελληνικό Οργανισμό Ψυχοθεραπείας και Παιδείας Στην Ομαδική Ανάλυση και Ψυχοθεραπεία – HOPE in GA».
Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας υπηρέτησε ως ψυχολόγος της Ομάδας Ψυχοκοινωνικής Μέριμνας του ψυχιατρικού τμήματος του στρατιωτικού νοσοκομείου Διδυμοτείχου.
Έχει εργαστεί ως ψυχοθεραπευτής σε κοινωνικές δομές πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας, αναλαμβάνοντας το συντονισμό ατομικών και ομαδικών παρεμβάσεων ενηλίκων και ποικίλλων κοινοτικών δράσεων.
Έχει συμμετάσχει σε επιμορφωτικά σεμινάρια και συνέδρια ψυχοθεραπείας και ομαδικής ανάλυσης. Από το 2017 αποτελεί μέλος της θεραπευτικής κοινότητας του Διεπιστημονικού Κέντρου Αθηνών – Δ.Ε.Κ.Α αναλαμβάνοντας ατομικές συνεδρίες εφήβων.
- Αγγελική ΜακρυνιώτηΨυχολόγος, Εικαστική ΨυχοθεραπεύτριαΑγγελική ΜακρυνιώτηΨυχολόγος, Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια
Σπούδασε στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με κατεύθυνση στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus στο πανεπιστήμιο της Γρανάδας στην Ισπανία. Έπειτα, συνέχισε τις σπουδές της στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία στο Queen Margaret University στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επίσης κατέχει πιστοποιημένη εκπαίδευση στο Αναλυτικό Μουσικόδραμα από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών καθώς και πιστοποίηση στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων.
Έχει εργασθεί με παιδιά, εφήβους και ενήλικες στην Ελλάδα και τη Σκωτία σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς προσφέροντας ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις σε ομαδικό και ατομικό πλαίσιο.
Στο παρόν, είναι μέλος της διεπιστημονικής ομάδας της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου στη μονάδα των διατροφικών διαταραχών ενηλίκων.
Μιλά Αγγλικά και Ισπανικά και συμμετέχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό με κύριους άξονες ενδιαφέροντος την αναπτυξιακή ψυχολογία, την ομαδική ανάλυση και την εικαστική ψυχοθεραπεία.
- Γιάννης ΚατσαρέλιαςΨυχολόγοςΓιάννης ΚατσαρέλιαςΨυχολόγος
Σπούδασε ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκπαιδεύτηκε στην ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία στον Ελληνικό Οργανισμό Ψυχοθεραπείας και Παιδείας στην Ομαδική Ανάλυση(HOPE in GA).
Συνέχισε την εκπαίδευσή του στην ομαδική ψυχοθεραπεία και συγκεκριμένα στην ομαδική ανάλυση στον ίδιο οργανισμό. Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης εργάστηκε εθελοντικά ως ψυχολόγος στην ΜΚΟ Κλίμακα και συγκεκριμένα στο κέντρο ημέρας για την πρόληψη της αυτοκτονίας. Συνέχισε να εργάζεται εθελοντικά στην Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α.) και παράλληλα συντονίζοντας ομάδες νοσηλευόμενων στο 251 ΓΝΑ.
Εργάζεται από το 2015 ιδιωτικά ως ψυχολόγος και από το 2018 ανήκει στην διεπιστημονική ομάδα του ΔΕ.Κ.Α. αναλαμβάνοντας την ψυχολογική υποστήριξη εφήβων και ενηλίκων τόσο σε ατομικό, όσο και σε ομαδικό πλαίσιο.
- Ιωάννης ΚαλλέργηςΨυχολόγοςΙωάννης ΚαλλέργηςΨυχολόγος
- Νεφέλη ΜπονάνουΨυχοπαιδαγωγός, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Παιδιού & Εφήβου, MSc Αναπτυξιακής ΠαιδοψυχολογίαςΝεφέλη ΜπονάνουΨυχοπαιδαγωγός, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Παιδιού & Εφήβου, MSc Αναπτυξιακής Παιδοψυχολογίας
Γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Αναπτυξιακή Παιδοψυχολογία (University of Central Lancashire, UK - ICPS, Κολλέγιο Ανθρωπιστικών Σπουδών), μετεκπαιδεύτηκε στο Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Ψυχοδυναμική Κλινική Πρακτική (Ελληνικός Οργανισμός Ψυχοθεραπείας και Παιδείας στην Ομαδική Ανάλυση *HOPEinGA) και στην Διεπιστημονική Προσέγγιση Παιδιού, Εφήβου και Οικογένειας (ΔΕ.Κ.Α).
Έχει εκπαιδευτεί στην παιδαγωγική Waldorf (Association of Waldorf Education) και στη Φινλανδική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση (Helsinki University).
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα εικαστικών/εκφραστικών εργαστηρίων με στόχο την ενσωμάτωσή τους στη θεραπευτική πράξη.
Στο παρόν ολοκληρώνει την συμμετοχή της στο εργαστήριο "Τέχνη ως Θεραπευτής" (Κέντρο Τέχνης και Ψυχοθεραπείας) και την εκπαίδευση της στη μέθοδο "Watch me Play", για παιδιά και τις οικογένειες τους (Τhe Tavistock and Portman NHS Foundation Trust, UK - ΔΙ.ΚΕ.ΨΥ). Έχει εργαστεί με παιδιά, εφήβους και οικογένειες σε ψυχοπαιδαγωγικά και θεραπευτικά πλαίσια, με ποικίλους πληθυσμούς.
Έχει εμπειρία στον τομέα της Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Ανηλίκων καθώς έχει εργαστεί στο τμήμα Παιδικής Προστασίας των ΜΚΟ International Rescue Committee και Save the Children αναλαμβάνοντας μεμονωμένα περιστατικά παιδιών και εφήβων αλλά και οργανώνοντας ομάδες υποστήριξης γονέων.
Από το 2017 είναι συνεργάτιδα του ΔΕ.Κ.Α αναλαμβάνοντας ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις και ψυχοθεραπεία παιδιού και εφήβου.